RSS

Sg. TeKaLa..

Nak citer nih..mase hr senin smlm aku gi sg tekala ngn kawan2 aku...gi 1 clas...11 orang nek 2 kete...zila n auji yg drive...x kan la aku lak kan...hahahhahaha...ktorang gi sbb dah abes sem...pd hal nk exam..kah3



Best & sonok la gi sane...walaupon nih kali ke 2 aku gi..tp dulu tuh gi ng family...yg nih gi ng kwn2...sapai sne of coz la amek2 gamba kan...pastuh gi la nek tangge kat ctu..mnyebabkan kaki ku sakit bile balik hostel...tp dont worry bebeh...dah okeh...hehehehhe




Yg x best nye tuh kan...toilet nye tuh 1 jer kat bhgn depan pintu masuk tuh...yg ade byk cume bilik persalinan jer...kire cam x logik gak la...x kan la dah mendaki tngge nun jauh di atas nk gi toilet dah ne turun balik...mau pecah lutut...hahahhahah



mase ktorang dtg tuh...x ramai org...lg la best...berpoya2 la ktorang kt sane...wat cam tmpt sndri...tp bile hr dah nek sket tuh ade gak la bbrape fmly dtg...dah mndi tuh rse malas nak nek jer...kui3




gamba ng kwn2 aku lom amek lg dr member aku...so nih je la yg ade kt phone aku...hehehehhehe k la len kali aku citer lg...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 komen:

Anonymous said...

wo wo wo... berparty ko ye... patutla aku tepon taknak jawab... hampeh hampagas....

aNi HoNeY said...

kan aku dah ckp aku kat tekala...
ps2 kok col2 jer...kan btry dah kong..
hehehehheh