RSS

hadiah yg kiter takmo

Assalamualaikum~

haiii sumeee~ (gaye fifi hot fm..hahaha) selamat tengahari~

hari nih aku nak citer satu citer nih....citer di malam hari...ngeh3~ malam tadi dalam kol 11.30 camtu la aku dan neli aka adik aku goreng kentang dan rebus sosej...aku memang suke makan2 nih....patot la gemokkkk....ahahhaha

pastu pas je makan...huarrrghhhhh rase ngatok la pule...hehehheh pastu teros la basuh2 piring wat letak sos dan mayonis...pastu teros pegi bilik air bla3 pastu kitorang pon masok la tito....

nak dijadikan citer tengah la syok2 tido malam tadi....dibuai mimpi yg tak bape nak indah....tibe2 aku rase macam ade la orang bagi aku something....dan bende tuh di letak atas badan aku...time tuh mate aku masih tertutup lagi...

dan apabile aku bukak jer mate aku...aku tengok atas badan aku ade la bende kaler ijau...lembut2....hahahhahaha korang tau ker pe bende tuh??...bile aku napak je bende ijau tuh atas badan aku...teros la aku bagi balik kat neli yg tengah tido kat sebelah aku....sambil cakap "sape nak bende nih???"(aku dan neli tido 1 bilik..dye la yg bagi aku bende ijau tuh...hahhaha)

korang nak tau tak bende ijau lembut2 tuh pe??...jeng3~ itu la bantal busuk neli...kah3


tak mo la aku bantal busuk dye tuh....aku rase neli ngigau la konon nak bg aku hadiah la pasal dah tolong masak sosej sebelum tido tuh...tapi kok di baginyer bantal busuk tuh...ahahahahhaa klakoooo~

sekian je ler citer aku pada hari ini...ahhahahaha

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: