RSS

malam jiwa kacau

Assalamualaikum~

selamat malam~ hehehe malam nih kiter nak citer pasal kisah malam semalam...aduhaaiii~ memang mencabar minda....ade kaitan ker~ ahahaha

ok nak dijadikan citer...semalam kami sekeluarge atau pon setaman bergelap la selame lebih kurang 6 jam...fuuhhh tau tak nape??..pasal nyer ade litar pintas kat box yg kat depan taman tempat aku tinggal nih ha..aku pon tak tau ape namenyer menatang tuh...heee~ tuh pasal la 1 taman blackout...ish3


time blackout tuh dalam kol 8.30 malam...mmg dan2 jer aku siap masak mee goreng jer teros blackout...huhuhu 1st time la aku goreng mee...pasal ade tetamu nak datang bagi pinjam buku beliau kat kiter..ahahhahahahaha

so~ malam tuh kami pon bergelap la...mam mee goreng dan minom air kopi radix...mam askrem...romantik tol kami sekeluarge bergelap...ahahahha

malam tuh hati aku dah taka senang jer...pasai nyer aku tak iron baju lagi nak skola sok kan...ayyooo~ dan akhirnye mmg aku gi skola tak iron baju...cam bese la pakai baju yg tak napak sgt kedut dan tudung cam bese kaler itam...kui3

tito malam tuh pule aduhaiiii~ tak bole tito maaa...aku bole terime kalau panas pasal dah bese tito tak on kipas...tapiiiiii kalau nyamuk...aku tak leh terime tol...arrgghhhh dah la bising bunyi2 ngennggggg3 kat tinge...pastu kene gigit lagi...atooyyyy stress jer...huhuhu tuh la selalu tuh pakai ubt nyamuk yg liquid tuh...dah elektrik takde gane nak on...huhu

pastu kol 2.20 pagi dah tak leh tito langsong...teros kua bilik bawak simut nak tito kat depan...kat ruang tamu...ingat takde nyamuk la...baru je baring...ngenggg3~ -_-" laaaa pasal tak tutup pintu dan tingkap la nih...tengah dok try nak tito tetibe ade cahaye lampu idop...yeyyyy~ semangat je tros masok bilik...

tetibe...tuppp keadaan menjadi gelap gelita semulaa....aaaaaa memain pule owg TNB nih..hehhehe pastu kua la bilik lagi bawak simut...kol2.30 jer tetibe lampu idop balik...hahahha pat2 masok bilik on lampu tito dan ubt nymok...barula bole tito ngn aman sapai pagi...

huhuhu gitu la citernyer...dah la aku tak penah rase tak leh tito...isau jer ati aku nih...yela plus sok nak skola kan..lain la kalau adik aku aka neli tuh...tiap malam susah nak tito...ahahahha sekian je ler citer aku....^_^

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: