RSS

emon2 n otomen

Assalamualaikum~...

hummm senang ckp aku nak citer nih...huhuhu

bena nak citer la ritu aku ade la edit2 gamba gune photoshop.....bile dah ngadap lapy nih n ngadap photoshop aku rase mmg beshhh....rase malas je nak benti....hohohoho

ade 3 gamba aku edit....yg 1st tuh rahsia....yg kedua tuh rse cam rahsia gak....yg ketiga aku edit nih....haaa yg nih x rahsia....ngeh3

aku edit gamba emon2 aka doraemon n otomen aka ultraman....gagagaga aku rse dah xde surprise la kan...tp sukati aku la kan nak citer gak kan...ngeee~

aku rase gmba aku edit tuh lawo psl nyer aku x pnh edit2 gamba jd gitu...hahahahaha lau korang kate x lawo pon i x kisah....yg penting i puas ati dpt wat gune photoshop....

so, edit punye edit punye edit....nih la hasilnyer....ngeh3

sekian citer aku...huhuhu



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 komen:

Anonymous said...

oppss susah tul nak komen..heheh