RSS

wat kad raye sendiri jer

Assalamualaikum~

Pe kabo sume??...rini setelah sekian lamenyer aku meninggalkan blog aku bersawang dan terbiar tanpe dijage...mungkin kalau la blog nih leh bercakap mesti dye berkate camnih...."pe la tuan aku nih...tau wat blog jer...bukan nk update...boring seyyyy" hehehe

okeh dipendekkan cerite (pdhal dah bebel berjela) rini aku nak citer sket pasal keaktifan aku kebelakangan nih berphotoshop meng'create' gamba2 yg agak bukan2 aka mepek2 (bukan lucah2 okeh)..kali nih aku nak wat kad raye...sbb kan dah nak raye nih...heee~

ceritenyer bermule la bile aku on lapy aku yg dah banyak virus nih....dengan lajunyer aku click2 mouse apple green aku yg berkaler putih berlampu2 seksi nih ke arah application "adobe photoshop cs2 (upss maap ketinggalan zaman...skg cs5 kot...) bukan per...tuh je la photoshop yg aku ade...lg pon tuh pon banyak dah lupe...(tuhla lain kali nota2 tuh simpan) huhu

citer dipendekkan aku pon menggodek2 la photoshop aku tuh....pas2 gi kat google cari ape yg patot...edit2...sambil ber"SMS" menggunekan sony ericsson kesayangan aku...(rase takde kaitan ngan photoshop aku) ngeee~

setelah berpuas ati aku pon mem'publish' karya aku tuh kat muke buku aka facebook...dan meng"tag" kawan2 aku seadanye....cth nuar el-ummar aka sifu aku utk photoshop ni....thx kpd beliau...kih3

tadaaaaaaaa.....

nih lah hasilnyer.....bese2 jer...walopon simple tapi aku rase puas sgt....sebab tak penah create gune photoshop sapai sebegini ghupe....hehehe

dan sebelum aku blah dari sini aku nak ucapkan la selamat menyambut hari raye aidilfitri yg bakal tibe beberape hari je lg...namo ponteng2 pose yer...papai~ =)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 komen:

Nuar El-Ummar said...

huhu, trharu jap...alolo..malu sy cmni, pe pon prcubaan yg bek, aku pon suke gune ptshop cs2...hehe, walupon ada yg latest cs5, hahha..klako la cite ko ni..hehe, bsempat je story2 ek... pasni leh r trbitkn novel plak...aku suke r bce.. ^^) ~ngee..

aNi HoNeY said...

heheheh alaa ngn ko je ler aku leh mitak tolong...xde sape dah...huhuhu aku mepek2 bebel2 tuh leh la...lau ilmiah kureng sket...huhuhu