RSS

blog aku dah ade banner

Assalamualaikum~

haii sume....aku datang balik...kalau aku dah datang kat blog aku nih of coz la aku nak berceloteh kan...tak kisah la berfaedah ke tak berfaedah ker aku tetap nak bercerite gak...(mmg selalu mepek2 jer)..

rini aku nak citer pasal aku dah wat banner utk blog kesayangan aku nih...(bena sayang sket jer)...bena nyer bese je bende alah nih....takde la canggih mane pon...walakin aku rase teruje la sebab aku create sendiri gune adobe photoshop cs2 aku tuh ha...hahaha

walopon nuar (bukan nua sepupu aku yer) cakap banner blog aku cam same ngn kad raye aku (post sebelum nih) aku tetap rase bangge dan teruje tahap panda...hehehe tak kisah la cam same ke tak tapi ade gak yg berminat nak soh aku wat kan banner blog utk beliau (azman sahidin aka jeman)...walakin beliau mane ade blog...hohoho

seperti yg kamu sume tengok kat blog aku tuh...itu ler banner yg aku wat sendiri....kalau ade sape2 yg tak tau banner tuh ape bendenyer....takpela nih aku tunjukkan yer...tadaaaaaa...

hehehehe tapi nyer dalam post nih gambo nih takleh la gerak2....tuh pon bena nak wat banner lain....tapi nyer ade masalah lak....upload2 publish takde la plak banner aku nih lip lap lip lap...tensen gak aku di watnyer....huhuhu dan sapai skg gak la aku tak tau ape masalahnyer...so gune je la ape yg ade...hehehe

tuh jer ler citer yg aku nak pok pek sgt tuh....hehehe okeh la lain kali aku citer2 lg (lau ade mud ler)...papai~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: