RSS

main block2 kete~

Assalamualaikum~

haiii syemuaaaa~ ^_^ rini rase nak cerita2 la...sebab tadi kat sekolah ade la peristiwa yang indah lagi melekit...errr ade kaitan ker~ huhu

krinngggg~ bile time utk guru balik aku pon cepat2 ler pegi kat kereta aku...ehh ehh kereta mak ayah aku...ngeh3~ punye la semangat aku nak balik...sekali tuh hampa rase ati aku bile tengok kereta kene block oleh kereta cikgu dan kereta pakcik kantin...




disebabkan aku pemalu aku tunggu je la jap mane la tau cikgu tuh datang balik....sebab dulu pon penah kene block gak ngn kereta beliau tapi jap jer...tunggu punye tunggu tak leh jadi nih...karang lambat lak aku nak pegi jalan2 kat PKNS...ahahahaha

pastu aku pon tanye la pak guard yang ritu aku mitak tolong dia betolkan wiper kereta aku coz wiper aku tercabot....ahahhaha aku tanye tuh kereta kaler itam tuh kereta sape yer??..dia pon cakapla kereta cikgu bla3~ tak lame tuh pon aku pegi la cari cikgu tuh mitak dia alihkan kereta...ok selesai 1 masalah...ok skang nak selesaikan masalah kedua pulak...aku pon pegi la kat pakcik kantin...pakcik~ kete itam tuh kete pakcik kan??..bleh tak pakcik kedepankan skeeetttttt jer kete pakcik tuh...kete saye tak leh keluar la...(sambil sengih2...) teros pakcik tuh pegi kat kete dye nak kedepankan kete dia...

pastu aku pon masok dalam kete aku dan reverse...eh eh tak leh keluar gak...pakcik tuh cakap ngn aku tak leh nih....takpe saye keluarkan dulu kete saye...masok balik...dye soh...aku pon kedepankan balik kete aku...bile pakcik tuh dah kua kan kete dye....aku pon reverse la...eh eh tak leh kua lagi ler...aku tgk side mirror cam tak leh lepas jer...huhuhu pastu aku pon kedepan balik...pakcik tuh pon leh teros je tadi tuh...aku pon cakap la...bena nyer saye bukan reti sangat bawak kete nih...hohoho pastu pakcik tuh pon ofer kan diri nak kua kan kete aku tuh....ngeh3~

tak sapai 1 minit kete aku dah di keluarkan dari tempat parking tadi tuh...ahahhaha aku pon cakapla maceh pakcik...sowy ye...(sambil wat muke paling tomei3~) pakcik tuh senyum jer...dia cakap manual yer~ aku pon jawap la a'a manual~ ngeh3~

pastuh aku pon teros blah dari sekolah aku tuh...wuhuu~ itu je la beno nyer citer aku nak cerita rini...hohohoho papai sume~ ^_^

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: