RSS

cantik menarik kau memang da boomm..

Assalamualaikum dan selamat petang...=)

malam tadi aku ketindihan...hummm ade kaitan ker ngan ape yg aku nak taip kat entry aku nih??...takde rasenyer...ok fineee~ berbalik kpd citer asal..=)

hari nih pas subuh...takdela pas subuh sangat...dalam kol 7.30 lebey gitu aku ngan rajinnyer membasuh kereta....pasal dah bape hari aku niat nak basuh kereta tapi barula hari nih tercapai..heee~

aku pon amek baldi amek gayung...amek lap...isi air dalam baldi...basuh lap...mandikan kereta kesayangan aku...uhuk3 aku pon lap2 ngan penoh kasih sayang....cian...lame bebeno tak dimandikan...

siap bahagian atas...masok umah cari pule berus nak cuci tayar kete...smbil2 cari smbil tanye2 ayah n mak...ade berus sabut tak??...basuh tayar leh pakai syampu ker??(mean syampu rambut..) ngeh3~

dah dapat berus n syampu kereta (ayah soh amek kat depan mmg khas utk kete..huhu) aku pon keluar sambung berus tayar...letih gak tunduk2...

aku abes basuh kete nih dalam kol 9.30 lebey...tapi bukan 1 kete jer....aku basuh kete dady skali...cian kete dady...lg la tak terbela...terabai...dah jadi cam anak tiri...huhuhu

tapi dengan kasih sayang yg aku ade...aku siap bagi perfume kete aku (bena neli yg bg aku nih...kih3) kat kete dady...baru la wangi kan...ngeee~

tadaaaa~


haaa kilat kan??? kan3??...marvelessss....tomei3 je kete2 nih....cam aku gak....hahahhaa sekian citer aku...tetttt~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: