RSS

untung la besday...

assalamualaikum..

haiii sume....sehat??...kiter tak bape sehat nih....dah seminggu asik loya2 n nak muntah jer...uitttt3 jangan pikir yg bukan2 yer...hahhaha

abaikan citer di atas sebentar tadi...

cube korang tengok gambar kat bawah nih....gambar ape nih??...(dah macam set induksi la pule..-_-" )


bettooollll~~ gambar belon....ade tulisan hape kat belon tuh??...
"HAPPY BIRTHDAY"

aku tau baru2 nih aku baru je mengalami lanjut usia setahun dari tahun lepas...tapi...nih tak bermakna belon2 nih ade kaitan ngan besday aku...hahhaha

nih sume keje adik aku la si neli tuh...haiipppp mak soh kemas umah dye gi tiup2 belon...kempunan kot dulu2 sukaneka tiup belon kalah...kah3

tapi belon2 nih dah sapai ajal....coz nur telah memonsterkan belon2 tersebut seperti mendudukkannye dengan menggunakan punggungnye....huahuahua

sekian citer aku....hahhaha tetttt~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: