RSS

beg plastik oren dan spy tandas~

Assalamualaikum~

fuhhhh~ bz beno ani tomei3 sejak bukak skola nih....abes serabot mabot jadinyer...huhu bena nak cerite time hari khamis smlm....bole ek??..bole la~...lau tak bole pon aku nak citer gak...lalalalaa~

kesinambungan dari citer yg sebelom nih...hari pertame tuh dak2 clas aku kan diam semacam jer...skali tuh..haaaa nah ko rini bukan main aktif lg...hahhahaha tapi apekan daye aku nih udah ler mmg garang...tak dapat ler nak dielakkan kegarangan aku nih....hehehhe

eh aku lupe nak citer lak kan hari pertame tuh aku bawak balik barang banyak...skali tuh hari khamis tuh aku gi skola dah elok bawak masok dalam kete...sapai skola je aku angkt la beg aku tuh....skali tuh beg aku bocor la...atooyyyy koyak lak beg aku...abes jatuh barang2 aku....sedey~ nsb bek ade beg plastik kaler oren...point nyer "beg plastik oren"....ngee~ masokkan la barang2 aku dlm plstik tuh...cian~ ahahaha leney kurang gini la plastiknyer...kih3

ok3~ sambung citer dlm clas td kan...aku pon tak tau la nak ngajo ape...buku tak dapat lg...sambil2 tuh aku dok sebok ngn buku2 resit aku tuh ha...penin aku dok belek2 tak abes2...maklumla kan duit2 nih aku mmg penin...lau duit aku takde la aku penin...wat beli makanan sedap la gak...kih3 dak2 nyer dah start la asik nak gi tandas jer...lg2 dak2 pempuan nih...atooyyy lame2 nek hangin gak aku...ahahhaha

pastuh ade la sowang dak pempuan tuh tetibe gi kat meja depan...
murid pempuan : ustazah...
aku : haa nape??..
murid pempuan : nak gi tandas..
aku : nak watpe gi tandas??..
murid pempuan : nak tengok fateha watpe kat tandas lame sgt...(point kat cni aka spy tandas ahahaa)
aku : (atooyyyy~ dalam ati la nih nak tergelak aku ahahha) takyah nak tengok2 dye...dah, gi dok sane...
agknyer dye nak jd cam spy kat gmbo bwh nih kot...ahahahaha


wadooiiii~ dak pempuan sowg nih aku dah aim dah...mmg dye slalu suke gi depan utk bg liputan clas....ahahhahaha time aku balik nek kete kua pagar pon dye slalu lambai2 kat aku...huhuhu layan je ler...hehehhe tapinyer aku lupe la name beliau...azira kot...ahahaha rasenyer tuh je la kot cte aku...kih3~ papai~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: