RSS

kaitan roti gadenia, susu HL dan sembur2 nyamuk~

Assalamualaikum~

haaa~ semalam aku tak sempat nak on9...jadinyer citer aku tertangguh....so nih aku nak citer la nih kan...semalam aka hari khamis aku kan agak bz nak photostat rancangn ngajo pastuh nak uruskan buku2 kerja dak2 clas aku...nak amek dari kedai skola...bg kat dak2 yg dah bayar...

nak dijadikan citer dalam clas dak2 nih pon dah start la aktif maktif kan....tak leh nak diam...nak gak aku yg ne kuakan sore aku yg merdu nih baru nak diam...ahahhahah nak bagi buku lak ne tanye sowang2 dah dapat lom buku2 yg len...ne tengok dlu tah btol tah tak dowang punye jawapan tuh...karang jadi masalah malas aku nak pikir...kah3 so amek langkah berhati2 la tuh kirenyer...ngeee~

pastuh balik umah tuh kire dah penat dan lapo giler la kan...balik2 umah jer bg salam pastuh tros mak cakap owg jabatan kesihatan nak sembur2...atoooyyyy~ udah ler aku lapo giler....tunggu punyer tunggu kok tak datang2..kate kol 6.30...last2 dkt kol 7 br ler mereka datang....peyot aku yg dah terseksa tuh aku pon isi la dlu ngn roti gardenia yg encik jeman bg ritu bersame susu HL yg beli dapat cawan free 1...sejak ade cawan free nih tros jadi suke mnom susu....ahahahhaha nih ler roti dan susu tuh lau ade sape2 yg tak tau kan ghupenyer gane...ngeh3~





pastuh aku pon ape lg la kan...dah ade tenage pas mam roti dan susu aku pon gi la snap2 gambo owg tuh sembur2~ gamba ruler pon ade...(ruler tuh name mow2 PATI kat umah aku nih...hehehe)



punyer la aku syok2 dok snap gambo upenyer baru la aku teringat dalam kete tuh ade owg ler...atooyyy~ cam malu sket la kan...tp aku wat muke tomei3 je la kan...ahahahha time aku nak blah dari ctu dye angkat2 kening2 dye...adeh betambah malu la aku....agagaggaga


haaa yg kat ats nih la gambo ruler....haiiiihhh~ suke beno dok usap2 badan sendri kat kaki owg....ahahaha so rase2nyer pe kaitannyer yer roti gardenia, susu HL dan sembur2 nyamuk yer~ tuh la kaitannyer kan....ahahahha rase2 nyer dah abes la kot citer aku...wawawa~ ok papai sume~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 komen:

Nuar El-Ummar said...

ingatkn nk cite psl roti tu ne trcemar ngn semburan nyamuk tu.. upenye salah tngapan, keh3. smngt da bce cite ko.. :p

aNi HoNeY said...

ahahhaha nuar~ nuar~ salah phm lak...ngeh3~ xpe~ semangat tuh yg penting...kah3