RSS

malam pertame~

Assalamualaikum~

wah3~ tajuk cam poyo jer kan...kah3 beno nak citer betape rini aku merasekan adelah hari yg paling memenatkan minda aku yg tomei3 nih~ maklumla rini kan hari pertame bermulanye skola...point nyer "pertame" kah3 time kat umah pon badan teros jadi lemah longlai nak berjalan...bangun dari katil apetah lg...tapi pagi tadi aku rajin (sket)...huahuahua

dipendekkan sket citer...aku sapai skola tadi hampir2 kol 1...nih gara2 traffic light kat telok tuh la...lame bebeno...aku dah kua awal dah (12.40 ikot jam punch card) huhuhu~ sapai skola masok bilik guru merempat je aku pasal takde meja...barang pon merate2 jer...kih3~

kol 2.30 pm teros masok clas...sblm tuh pon dah ade sowang bapak tanye aku clas katne....adeh...udah ler tuh masok2 clas ramai beno mak bapak nak bayar yuran....gabra seyyy aku...menggeleto tangan aku...ngeh3~ pastuh bertambah2 bepeloh aku bile takde wet tuko nak pulangkan baki...wadoooiiii3~ hohoho seb bek mak bapaknyer sporting2...

pas rehat...aku pon tak tau nak watpe...nak ngajo buku takde...lom dapat lg...huhuhu aku tengok murid2 clas aku kok senyap jer...belom tujuk belang kot....ngew3~ tak lame tuh aku dah soh wat keje sendri dlu kat dak2nyer...dowang pon sapai tak tau nak watpe dah...ahahahhaha

skang nih dok bz nak wat resit...resit udah ler pelbagai....hohoho nak wat jadual waktu, carta organisasi, jadual tugasan....dulu2 kiter tak penah wat2 sume nih...kiter kan dak tak femes dlu...jadi owg bawah2 jer...kah3 tuh lom ngan buku ringkasan yg tebal mebal tuh....rancangan ngajo bukan men lg 5 subjek....atoyy3~ wah3~ kene bekerje ngn lebey sistematik lg nih...kene belajo dari ust azman nih...lalallalaaaa~

dah nak balik umah tuh abes berbondong2 aku bawak barang....sapai nak bukak kate pon tak leh...terpakse letak dulu beg spongebob aku kat bawah dulu....ngeee~ sapai umah lak tak sangke tol la aku jadi rajin....selalu balik umah mesti longlai dah badan...pastuh ape lg tito...hahahhaha syabas3 kpd aku coz malam nih sempat wat keje walopon tak siap lg...point nyer "malam" ahhahahahha

oleh itu, kesimpulannyer....gabungkan dua2 point jadila malam pertame... jadi kesimpulan khusus nyer rini aku rase penat dan lapo....hahhahaha kah3 lawak3~ papai~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 komen:

Solahuddeen said...

dulu kitelah jadi murid tu. skang ani pulak yang jadi cikgu. cepat mase berjalan. =]

aNi HoNeY said...

heheheh btol3 tuh...cepat cam cahaye...huhuhu